نقل و انتقالات پرسپولیس | مذاکره جدید باشگاه با گزینه یحیی

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در آخرین هفته نقل و انتقالات تابستانی برای تمدید قرارداد چند سرخپوش اقدام کند تا برای تابستان سال آینده با اتمام قرارداد آن‌ها موجه نشود.
نقل و انتقالات پرسپولیس | مذاکره جدید باشگاه با گزینه یحیی
کد خبر : ۴۲۵۳۷

باشگاه مذاکرات جدیدی را با گزینه جدید یحیی گل‌محمدی آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در آخرین هفته نقل و انتقالات تابستانی برای تمدید قرارداد چند سرخپوش اقدام کند تا برای تابستان سال آینده با اتمام قرارداد آن‌ها موجه نشود. مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال این است قرارداد نفراتی، چون وحید امیری، مهدی ترابی، سروش رفیعی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و... را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کند. اکثر این نفرات آمادگی خود را برای عقد قرارداد جدید با سرخپوشان اعلام کرده‌اند.

در این میان احتمالا بازیکنانی، چون فرشاد فرجی و وحدت حنانوف درصورت تمدید قرارداد به تیم‌های لیگ برتری قرض داده باشند. هرچند یحیی چندان موافق جدایی بازیکن تاجیکستانی تیمش نیست. نکته جالب توجه اینکه باشگاه پرسپولیس برخلاف برنامه‌ریزی‌ای که برای تمدید قرارداد این دسته از نفرات تیمش داشته هنوز هیچ برنامه‌ای را برای تمدید قرارداد سرمربی خود ندارد. مساله‌ای که خود یحیی گل‌محمدی هم متوجه آن شده است. 

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب دروازه‌بان ۱۹‌ساله برزیلی متوقف کرده و از قرار معلوم می‌خواهد با همین دو گلر جوان خود یعنی رفیعی و اسدی راهی لیگ قهرمانان شود. اما برای جذب مهاجم خارجی این باشگاه مذاکرات جدیدی را با گزینه جدید یحیی گل‌محمدی آغاز کرده است. درخصوص این گزینه هنوز خبر دقیقی به بیرون درز پیدا نکرده، اما آنچه مشخص است، درویش یک نفر را در باشگاه مامور بررسی آخرین وضعیت او کرده است. نکته جالب اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس هر گزینه‌ای که یحیی معرفی می‌کند را توسط افراد مورد اعتمادش با دقت زیر ذره‌بین برده و بعد از آن برای مذاکره با ایجنت او اقدام می‌کند. درمورد گزینه جدید، این باشگاه فعلا در حال بررسی شرایط او است. آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس تا یک هفته مانده به اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا (تقریبا بیستم شهریورماه جاری) فرصت دارد بازیکن جدید به لیست آسیایی‌اش اضافه کند، اما تا قبل از اتمام نقل و انتقالات داخلی (۸ شهریور ماه) باید تراز مالی‌اش را با کنار گذاشتن یکی دو بازیکن آماده کند تا بتواند مهاجم خارجی به خدمت بگیرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر